עוזרי מחקר RIPPLE

ניהול

בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה מהמרכז הבינתחומי וסטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית במכללה האקדמית תל אביב יפו. עדי מנהלת את מחקר האורך RIPPLE. תחומי האחריות בעבודתה כוללים הכשרת עוזרי מחקר לקידוד והעברת פרוטוקול ביקור מעבדה, איסוף נתוני המחקר, ארגון ובקרה. עדי הוכשרה בקידוד תצפיתי של הבעת אמון של פעוטות באימהותיהם וכן בקידוד ראיונות ותצפיות במנטליזציה הורית מילולית (MM). בנוסף, עדי משמשת כמנהלת הטכנית של המעבדה ההתפתחותית במרכז SEED להתפתחות רגשית מוקדמת.  עדי מתעניינת בתחום המחקר של התפתחות רגשית בינקות, תוך מיקוד במנטליזציה הורית.

עדי לאור

בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מהמכללה האקדמית תל אביב יפו. מנהלת אדמינסטרטיבית של מרכז SEED להתפתחות רגשית מוקדמת. נעם מתאמת המחקר במחקר האורך RIPPLE ואחראית על הקשר עם המשפחות המשתתפות בו. כמו כן, אחראית על איסוף ועיבוד הנתונים במחקר 'ויצו – שנת החיים הראשונה' בשיתוף עם ויצו. במסגרת עבודתה, הוכשרה להערכת התפקוד החברתי-רגשי של הפעוטות באמצעות שאלונים, קידודי תצפית וריאיון ה- Vineland. במהלך לימודיה לתואר ראשון, ערכה מחקר העוסק במעבר להורות, המתמקד בזהות ההורית, משבר, שינוי והבניה מחדש.

נעם פלג

סטודנטים לתארים מתקדמים

  • בהנחיית דר' דנה שי

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים בהצטיינות יתרה מהמרכז הבינתחומי הרצליה, בוגרת תואר שני בפסיכו-ביולוגיה ותכנית ההשלמה לפסיכולוגיה חינוכית מאוניברסיטת תל-אביב. עבודת התיזה של שלומית התמקדה בסנכרון פיזיולוגי בין בני זוג במהלך אינטראקציות שונות, תוך שילוב נתונים אישיותיים, פיזיולוגיים והתנהגותיים. במסגרת עבודת הדוקטורט במחקר Ripple להתפתחות התינוק והמשפחה, שלומית מנהלת ואחראית על תחום הטכנולוגיה והפיזיולוגיה במחקר. העניין המחקרי של שלומית טמון בהתפתחות הרגשית, החברתית והקוגניטיבית בילדות, עם מוקד פיזיולוגי. כמו כן, חוקרת זוגיות, התקשרות ומעבר להורות. בנוסף, שלומית פסיכולוגית בהתמחות חינוכית בשירות הפסיכולוגי חינוכי-התפתחותי בירושלים.

שלומית פוגל יעקבי

  • בהנחיית דר' דנה שי

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מהמרכז הבינתחומי ותואר שני בפסיכולוגיה חינוכית עם התמחות בלקויות למידה מהמרכז האקדמי פרס. לירון פסיכולוגית חינוכית המתמחה בשירות הפסיכולוגי 'לב השרון'. במסגרת עבודתה לירון מלווה צוותים חינוכיים ומשפחות במסגרות חינוך רגילות וכן בחינוך המיוחד. כמו כן, היא עוסקת במתן טיפולים פסיכולוגיים, הדרכות הורים וכן העברת אבחונים פסיכודידקטים והערכות פסיכולוגיות. בנוסף, לירון מנהלת את שלב הגנים במחקר האורך RIPPLE. תחומי האחריות שלה כוללים ארגון ובקרה של איסוף הנתונים. מעבר למחקר זה לירון הינה דוקטורנטית של דר' דנה שי בשיתוף האוניברסיטה האוסטרלית 'Swinburne', הדוקטורט שלה הינו בתחום הסמכות ההורית ושימוש במסכים בגיל הרך

לירון ידין גולדברג

  • בהנחיית דר' דנה שי

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית במכללה האקדמית תל אביב-יפו ופרקטיקנית בשירות הפסיכולוגי החינוכי בבת ים. במסגרת מחקר מודרך, עבדה כעוזרת מחקר במעבדה לפסיכולוגיה חברתית של ד"ר יואב בר-ענן באוניברסיטת בן גוריון. בנוסף, השתתפה במחקר פיתוח והתאמה של מבחן וודקוק ג'ונסון בישראל במסגרתו העבירה מבחני אינטיליגנציה לילדים ונוער בשיתוף משרד החינוך וראמ"ה. במחקר RIPPLE עובדת כנסיינית מעבדה. עבודת התזה של קולן מתמקדת בקשר שבין התמיכה הרומנטית בין הורים והיכולת של ההורים לווסת את עצמם בהקשר להתנהגויות הילד לבין התפתחות אמפתיה בקרב ילדם.

קולן אביב-דינרי

  • בהנחיית דר' דנה שי

בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי הרוח מאוניברסיטת תל אביב. סטודנט לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית מיקוד ילד במכללה האקדמית תל אביב יפו. במסגרת התואר לקח אמיר חלק בהתנסות קלינית בטיפול בילדים ונוער. אמיר מתעניין בקשרים בין מאפייני ההורים, כפי שהם מתבטאים בהורות, להתנהגות והתפתחות הילד. במסגרת עבודת התזה שלו במעבדה, הוא חוקר את השפעתה של מנטליזציה כתכונה ויכולת אינדיוידואלית של ההורה על התפתחות האמפתיה של הילד, ותיווכם על ידי התייחסות מנטליסטית של ההורה בקשר עם ילדו. במחקר RIPPLE עובד כנסיין מעבדה.

אמיר אליצור