top of page

ניהול המרכז

חברת סגל במדעי ההתנהגות במכללה האקדמית ת״א-יפו, ראשת מרכז SEED להתפתחות רגשית מוקדמת. דר' שי היא פסיכולוגית, חוקרת אשר פיתחה את מערכת הקידוד והערכה PEM ומובילה שיתופי פעולה מחקריים בינלאומיים. בעשור האחרון דר' שי מרצה ומעבירה הכשרות PEM ו- PEMA. דר׳ שי מתעניינת בהתפתחות הבינאישית המוקדמת, עם מוקד מחקרי ייחודי במנטליזציה הורית גופנית (PEM; Parental Embodied Mentalizing). כמו כן, חוקרת הורות, מעבר להורות, יחסי שותפות הורית והתפתחות רגשית-חברתית בינקות במארג המשפחתי. דר' שי השלימה את לימודי התואר השני בפסיכולוגיה פסיכואנליטית התפתחותית מאוניברסיטת לונדון ומרכז אנה פרויד, ובעלת תואר דוקטור (Ph.D.) בפסיכולוגיה מחקרית מאוניברסיטת לונדון, בריטניה. את מחקר הדוקטורט קיימה תחת הדרכתם של הפרופסורים ג'יי בלסקי ופיטר פונגי. בנוסף, בעלת רקע אקדמי בלימודי טיפול בתנועה ובפילוסופיה.

_ETN0609.jpg

דר' דנה מקדוויט שי

פסיכולוגית בהתמחות התפתחותית. עדי בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה מהמרכז הבינתחומי ובוגרת תואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית במכללה האקדמית תל אביב יפו. עדי הינה מנהלת פרויקטים במרכז SEED להתפתחות רגשית מוקדמת.

בעבר עדי ניהלה את מחקר האורך RIPPLE. תחומי האחריות בעבודתה כללו הכשרת עוזרי מחקר לקידוד והעברת פרוטוקול ביקור מעבדה, איסוף נתוני המחקר, ארגון ובקרה. עדי הוכשרה בקידוד תצפיתי של הבעת אמון של פעוטות באימהותיהם וכן בקידוד ראיונות ותצפיות במנטליזציה הורית מילולית (MM). בנוסף, עדי שימשה כמנהלת הטכנית של המעבדה ההתפתחותית. 

עדי לאור.jpg

 עדי לאור בלק

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית במיקוד ילד, במכללה האקדמית תל-אביב יפו. מעין מרכזת את הפרויקטים הקיימים במרכז, עובדת כעוזרת מחקר והוכשרה בקידוד תצפיתי של אינטראקציות דיאדיות בין הורה לפעוט [CIB].

WhatsApp Image 2021-09-09 at 12.17.08 PM.jpeg

מעין שלומי

 צוות אקדמי - שנת תשפ"ב

פסיכולוגית התפתחותית מומחית. עבדה שנים רבות בשרות הפסיכולוגי חינוכי- התפתחותי בהרצליה. מומחית בטיפול דיאדי ובטיפול בטראומה בגיל הרך. מרצה, מלמדת ומדריכה במגוון מסגרות טיפוליות ובמכון "חרוב". ניהלה את תכנית "חוסן לגיל הרך" במרכז "חוסן",  ובעלת קליניקה פרטית בתל אביב.

תמונה לEVENT .jpg

קרן גולדברג

tree4.png
tree2.png
tree3.png
bottom of page