חוקרות מחקר ויצו
חברת סגל במדעי ההתנהגות במכללה האקדמית ת״א-יפו, ראשת מרכז SEED לחקר התפתחות רגשית מוקדמת. דר' שי היא פסיכולוגית וחוקרת אשר פיתחה את מערכת הקידוד והערכה PEM ומובילה שיתופי פעולה מחקריים בינלאומיים. בעשור האחרון דר' שי מרצה ומעבירה הכשרות PEM ו- PEMA. דר׳ שי מתעניינת בהתפתחות הבינאישית המוקדמת, עם מוקד מחקרי ייחודי במנטליזציה הורית גופנית (PEM; Parental Embodied Mentalizing). כמו כן, חוקרת הורות, מעבר להורות, יחסי שותפות הורית והתפתחות רגשית-חברתית בינקות במארג המשפחתי. דר' שי השלימה את לימודי התואר השני בפסיכולוגיה פסיכואנליטית התפתחותית מאוניברסיטת לונדון ומרכז אנה פרויד, ובעלת תואר דוקטור (Ph.D.) בפסיכולוגיה מחקרית מאוניברסיטת לונדון, בריטניה. את מחקר הדוקטורט קיימה תחת הדרכתם של הפרופסורים ג'יי בלסקי ופיטר פונגי. בנוסף, בעלת רקע אקדמי בלימודי טיפול בתנועה ובפילוסופיה.
דר' דנה מקדוויט שי
פסיכולוגית קלינית-התפתחותית מומחית, מדריכה קלינית בכירה בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה. דר׳ דולברג הינה יו"ר העמותה הישראלית לבריאות הנפש של התינוק, לשעבר ראשת המגמה לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית וחברת סגל במגמה ההתפתחותית במכללה האקדמית ת״א-יפו.
חוקרת את תחומי הורות וקשר הורה-ילד, התפתחות רגשית-חברתית תקינה ופתולוגית, והתערבויות פסיכולוגיות מוקדמות. בעלת מוקד עניין מחקרי במעבר להורות, מנטליזציה הורית, הורות לאוכלוסיות בסיכון עם דגש על פגים ותינוקות עם קשיים רגשיים, התערבויות מוקדמות עם תינוקות ופעוטות בסיכון.
בוגרת תכנית M.A בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת ת"א ותואר דוקטור (P.h.D) בפסיכולוגיה קלינית מ-Teachers College, Columbia University בניו-יורק, ארה"ב. מדריכה מוסמכת בטיפול הורה-ילד במצבי טראומה (CPP) מטעם מכון חרוב ובהנחיית פרופ' אליסיה ליברמן מאוניברסיטת UCSF .