עוזרי מחקר EMI

ניהול

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מהמכללה האקדמית תל אביב יפו. ירדן מנהלת את מחקר EMI במעבדה ההתפתחותית. במסגרת תפקידה אחראית ירדן על פיקוח גיוס הנבדקות, ניהול וארגון המחקר והצוות המחקרי. במהלך לימודיה לתואר הראשון, לקחה חלק במספר התנסויות בתחום הקליני-מחקרי. ירדן מתעניינת בתחום המעבר להורות ובקשר הורה-ילד.

ירדן ששון

סטודנטים לתארים מתקדמים

  • בהנחיית דר' רונית רוט-חנניה

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקוגניציה מאוניברסיטת בן גוריון. סטודנטית לתואר שני לפסיכולוגיה התפתחותית במכללה האקדמית תל אביב יפו. במסגרת מחקר מודרך, עבדה כעוזרת מחקר במעבדה ההתפתחותית באוניברסיטת בן גוריון של פרופ' נעמה עצבה-פוריה, במחקר אורך אשר בחן את הקשר בין היכולות הקוגניטיביות של הורים ליכולת הרפלקטיבית שלהם. במחקר עובדת כנסיינית מעבדה. רז מתעניינת בקשר שבין אמפתיה הורית ובין התפתחות ילדים. 

רז אלון

  • בהנחיית דר' דפנה ג'יניאו דולברג

בוגרת תואר הראשון בפסיכולוגיה וחינוך מאוניברסיטת בן גוריון. סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית במכללה האקדמית תל אביב יפו. לוקחת חלק במחקר EMI לחקר התפתחות מנטליזציה ואמפתיה במעבר לאמהות ובינקות. במסגרת המחקר, הילי לוקחת חלק בגיוס וביצוע הביקורים של נבדקות המחקר וילדיהם, וכן בניתוח הנתונים. הילי חוקרת את הקשר בין דיכאון לאחר לידה, מנטליזציית האם ותפיסת הטמפרמנט של הילד על ידי אמו. 

הילי אמיתי חלפון

  • בהנחיית דר' רונית רוט-חנניה

בוגרת תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן. סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית במכללה האקדמית תל אביב יפו. במסגרת עבודת הגמר שלה, משתתפת שולי בהרצה, קידוד וניתוח במחקר EMI, המתמקד במעבר להורות. במהלך התואר הראשון שלה, עבדה כעוזרת מחקר במעבדה להתפתחות שפה וחשיבה בבר-אילן והשתתפה במחקרים שעסקו בהתפתחות חשיבה מוסרית אצל תינוקות. במקביל ללימודי התואר השני, שולי מנהלת מעבדה למגדר ומנהיגות באוניברסיטת בר-אילן.

שולמית צימרמן-קולקר