top of page
baloon1.png

קורס מקוון
"טיפול הורה- ילד בגיל הרך"  
עם קרן גולדברג

ברוכים הבאים למרכז SEED להתפתחות רגשית מוקדמת : -)

בדף זה תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי עבור הקורס "טיפול הורה-ילד בגיל הרך" (קישור לזום, חומרי קריאה ומצגות).

 

אנו צוות מרכז SEED זמינים עבורכם ונשמח לסייע לכם לכל אורך הקורס.

כמה דגשים חשובים לפני שמתחילים- 

baloon2.png

על מנת למנוע הפרעות למהלך התקין של השיעור, לא תתאפשר כניסה לאחר  10 דק' מתחילת השיעור.

אנא הימנעו מאיחורים והיכנסו לזום כ-5 דק' לפני תחילת השיעור.

landscape.png

השיעורים יחלו בשעה 9:00 ויסתיימו בשעה 12:15

במהלך השיעור תהיה הפסקה של 15 דק'.

baloon1.png

אצלנו שומרים על זכויות יוצרים, על כן נבקשכם לא להקליט\לצלם במהלך השיעור.

את המצגות תוכלו למצוא בדף זה לאחר השיעור ׁ(עד 72 שעות ממועד השיעור) 

הלינק המצורף הינו לינק קבוע באמצעותו תוכלו להיכנס לשיעור מידי שבוע. 

הלינק הוא אישי ולא ניתן להעברה.

בכדי לאפשר למידה נעימה ומיטבית, רצוי  להתמקם בחלל שקט ללא הסחות דעת ולהימנע מקיום פעילויות אחרות במהלך השיעור.

landscape.png

אנא ודאו בתחילת השיעור כי אתם נמצאים במצב MUTE

וסגרו אפליקציות שעלולות להפריע. 

שאלות יתאפשרו על פי הנחייה של המרצה בשיעור.

baloon1.png

אנא ודאו כי שם המשתמש שלכם בזום הוא שמכם הפרטי,

על מנת להקל על ההכרות עמכם במהלך הקורס

מאחלות לכם הצלחה והנאה רבה!

צוות מרכז SEED

קישור לזום -
 

Join Zoom Meeting

https://zoom.us/j/6904315814?pwd=cnl3VkN3TDZpSXhyZlJTK2dOVEZRQT09

 

Meeting ID: 690 431 5814

Passcode: seed1234

מייל של המרצה : קרן גולדברג 

 

hosen.children@gmail.com

סילבוס הקורס

מצגות - לצפייה לחצו על השיעור

רשימת חומרי קריאה (בלחיצה על שם המאמר ,תיפתח גישה למאמר)

 

הטיפול הדיאדי (אוניברסיטת חיפה) – פרק 1

הטיפול הדיאדי (אוניברסיטת חיפה) – פרק 2

הטיפול הדיאדי (אוניברסיטת חיפה) – פרק 3

הטיפול הדיאדי (אוניברסיטת חיפה) – פרק 4

פסיכואנליזה התייחסותית (עורכים: סטיבן מיטשל ולואיס ארון), הכרה והרס כמתווה של אינטרסובייקטיביות - ע"מ 228

הטיפול הדיאדי, מחשבות מחדר הטיפול- הערכה דיאדית רב מימדית -ע"מ 21.

ידיעה התייחסותית חבויה: תפקידה בהתפתחות ובטיפול הפסיכואנליטי.

Lyons‐Ruth, K. (1999). The two‐person unconscious: Intersubjective dialogue, enactive relational representation, and the emergence of new forms of

relational organization. Psychoanalytic Inquiry, 19(4), 576-617

Lyons‐Ruth, K. (2000). “I sense that you sense that I sense…”: Sander

recognition process and the specificity of relational moves in the psychotherapeutic setting. Infant Mental Health Journal, 21(1‐2), 85-98

Tronick, E. Z., Bruschweiler‐Stern, N., Harrison, A. M., Lyons‐Ruth, K., Morgan, A. C., Nahum, J. P., ... & Stern, D. N. (1998). Dyadically expanded states of consciousness and the process of therapeutic change. Infant Mental Health Journal: Official Publication of The World Association for Infant Mental Health, 19(3), 290-299

Bruschweiler-Stern, N., Lyons-Ruth, K., Morgan, A. C., & Nahum, J. P. (2007). The foundational level of psychodynamic meaning: Implicit process in relation to conflict, defense and the dynamic unconscious. International Journal of Psychoanalysis, 88, 843.‏

landscape.png
bottom of page